هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدست استریو ای فورتک HS-800  لذت گوش دادن به موسیقی را برای شما دو چندان می کند. اگر شما نیز در جستجوی یک هدست با کیفیت و وضوح بالا هستید پیشنهاد می کنم حتما مطالب این وبلاگ را مطالعه کنید. این راهنمای خرید هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800 که از سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان برای شما گرداوری کرده ایم می تواند ضمن صرفه جویی در زمانتان برای جستجو در انبوه اطلاعات وب سایت ها، شما را با ویژگی ها و قابلیت ها، معایب و مزایای این محصول آشنا کند پس همراه ما باشید.

تکنوسان:

در میان ابزار پخش موسیقی، هدست ها طرفداران بسیار زیادی دارند. این هدست ها برخلاف اسپیکر ها به راحتی قابل حمل هستند و می توانید در هر مکانی آن هارا همراه خود داشته باشید و به علاوه برخلاف هندزفری ها و ایرفون ها که به دلیل سایز بسیار کوچک خود معمولا کیفیت صدای پایین تری دارند، اندازه ای مناسب دارند و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهند. همچنین هدست ها میکروفون هایی برای تماس های تلفنی یا صحبت کردن با هم تیمی ها در بازی های ویدئویی دارند. هدست A4tech HS-800 با داشتن میکروفون داخلی محصولی مناسب و با کیفیت مطلوب از شرکت ای فورتک است. این هدست با ظاهر زیبایی که دارد می تواند یک همراه خوب و مناسب برای بسیاری از افراد باشد.

سری های هدست A4tech HS-800 بسیار نرم و راحت طراحی شده اند تا در استفاده های طولانی مدت لاله گوش شما را اذیت نکنند. همچنین این سری ها قابل شست و شو هستند و می توانید در صورت کثیف شدن به راحتی آن ها را شسته و استفاده کنید. هدست A4tech HS-800 به دلیل داشتن دو سری صدایی استریو و با کیفیت را به شما ارائه می دهد. این صدای استریو لذت بسیاری زیادی را مخصوصا در کار هایی مثل گیمینگ را برای شما به ارمغان خواهد آورد. همچنین میکروفونی که در هدست A4tech HS-800 تعبیه شده اجازه مکالمه با کیفیتی بالا و صدایی واضح را می دهد.

دیجی کالا:

  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط
    جک 3.5 میلی‌متری
  • NFC
    ندارد
  • طول کابل
    1.8 متر
  • امپدانس
    32 اهم
  • پاسخ فرکانسی
    20-200 هرتز                             

ایده برتر پارسیان:

  • اتصال به دستگاه های دیگر از طریق کابل

هدست یا هدفون باسیم A4tech HS-800 در دسته هدست های باسیم جای دارد و به دو رابط 3.5 میلی متری مجزا برای میکروفون و هدفون مجهز است. بنابراین به آسانی می توانید این هدست با قیمت مناسب را به کامپیوتر و لپ تاپ متصل کرده و بدون نیاز به نصب درایور یا نرم افزار خاصی از آن استفاده نمایید. کابل متصل به هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-800 دارای طول 1.8 متر است و قسمت میانی آن به صورت فنری طراحی شده است. این کابل از کیفیت ساخت مطلوبی برخوردار بوده و در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، قطعی، پاره شدن، گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاومت قابل توجهی دارد. لازم به ذکر است که بر روی کابل هدست ای فورتک مدل A4tech HS-800 دکمه ولوم صدا نیز تعبیه شده که دسترسی به آن بسیار راحت است.

  • ارائه صدایی با کیفیت و واضح

صدای ارائه شده توسط هدست استریو ای فورتک HS-800 از کیفیت و وضوح قابل قبولی برخوردار است و انتظارات شما را در هنگام پخش موسیقی و انجام بازی به خوبی برآورده می کند. این هدست استریو دارای محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتز، امپدانس 32 اهم و حساسیت 97 دسی بل است و قادر به پخش انواع صداهای زیر و بمِ قابل شنیدن در محدوده شنوایی انسان می باشد. به طور کلی می توان از کیفیت صدای هدست A4tech HS-800 برای مصارف عادی اطمینان کامل داشت.

دیدگاه شما در خصوص هدفون باسیم A4tech HS-800 چیست؟ لطفا نظرات خود را را در بخش کامنت سایت دیجی کالا با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.





:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 19 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی